Γραμματεία Εκπαιδευτικών Ρόδου: Για τις κινητοποιήσεις των Εκπαιδευτικών

05/03/2018 - 19:44

Την Παρασκευή, 2/3/2018, πραγματοποιήθηκε κινητοποίηση στις Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης στο πλαίσιο των πανελλαδικών κινητοποιήσεων, με τις οποίες κορυφώθηκε η εβδομάδα δράσης με βασικά αιτήματα μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων εκπαιδευτικών και εξίσωση των δικαιωμάτων των αναπληρωτών με αυτά των μονίμων κ.ά. 

Να σημειωθεί ότι η εβδομάδα δράσης με κορύφωση τις κινητοποιήσεις αυτές, πραγματοποιήθηκε χάρη στην πρωτοβουλία και στην πίεση που άσκησαν οι δυνάμεις του ΠΑΜΕ στη ΔΟΕ και σε πρωτοβάθμια σωματεία το προηγούμενο διάστημα.

Στην κινητοποίηση συμμετείχαν δεκάδες αναπληρωτές αλλά και μόνιμοι συνάδελφοι. Αρχικά το λόγο πήραν οι δυο Διευθυντές Εκπαίδευσης που για άλλη μια φορά αναμάσησαν ότι συμφωνούν και συμπαραστέκονται στα δίκαια αιτήματα του κλάδου. Όσο βέβαια και να προσπαθούν να υποτιμήσουν τη νοημοσύνη των συναδέλφων, η ίδια η πραγματικότητα αναδεικνύει πως, ως κομμάτι της διοίκησης, υλοποιούν όλα τα μέτρα της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής που οδηγεί και στην αδιοριστία.

Στη συνέχεια, αφού ολοκλήρωσαν αυτό που έλεγαν, έφυγαν από τον χώρο, αρνούμενοι να ακούσουν αυτά που είχαν να πουν οι συνάδελφοι. Αυτό έγινε με την ανοχή των υπόλοιπων παρατάξεων στα ΔΣ, που δεν αντέδρασαν καθόλου.

Στη συνέχεια έγινε επικοινωνία των παρευρισκομένων μέσω skype με τον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης.

Οι παρατάξεις ΔΑΚΕ ΔΗ.ΣΥ. στην τοποθέτησή τους έδωσαν «επαναστατικό» στόμφο λες και δεν είναι αυτές οι παρατάξεις που έβαλαν και βάζουν εμπόδια στην οργάνωση κινητοποιήσεων (π.χ. ο ρόλος που έπαιξαν στη μη πραγματοποίηση απεργίας όταν ψηφιζόταν το νομοσχέδιο που έβαζε στόχο το δικαίωμα στην απεργία, παίζοντας το παιχνίδι της κυβέρνησης). Οι δε Παρεμβάσεις «έλαμψαν» δια της σιωπής τους.

Οι εκπρόσωποι του ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Ρόδου στην τοποθέτησή τους τόνισαν ότι:

  • Όλα αυτά πλήττουν πρώτα και κύρια τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών μας.

  • Το μόνο αίτημα που μπορεί να ενώσει όλους τους συναδέλφους, ανεξάρτητα από τη σύμβαση εργασίας και να απαντήσει αποτελεσματικά απέναντι σ΄ αυτή την άθλια πραγματικότητα είναι η άμεση μονιμοποίηση όλων των συναδέλφων που έχουν δουλέψει τα τελευταία χρόνια (πάνω από 25.000) στην εκπαίδευση. Να μη δεχτούμε καμία απόλυση συμβασιούχου.

  • Τέρμα η κοροϊδία με την Προσχολική Αγωγή «αλα καρτ»! Εδώ και τώρα Δίχρονη Υποχρεωτική Προσχολική Αγωγή για όλα τα νήπια-προνήπια στο Δημόσιο Νηπιαγωγείο, με όλα τα αναγκαία μέτρα υποδομής, ώστε να μη μείνει κανένα παιδί απέξω.

  • Εδώ και τώρα η κυβέρνηση να νομοθετήσει άμεση εξίσωση όλων των δικαιωμάτων αναπληρωτών και μόνιμων συναδέλφων. Να πάρει άμεσα μέτρα στήριξης της καθημερινής διαβίωσης των αναπληρωτών (στέγαση, σίτιση, πάσο για τα μέσα μεταφοράς κ.ά.), ώστε να μην επαναληφθούν οι απαράδεκτες εικόνες, εκπαιδευτικοί να κοιμούνται στην παραλία και μέσα σε αυτοκίνητα!!

Τέλος το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Ρόδου καταδικάζει την Κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ - ΑΝΕΛ, που όπως έκαναν και οι προηγούμενες κυβερνήσεις ΝΔ - ΠΑΣΟΚ, υλοποιώντας τις απαιτήσεις των επιχειρηματικών συμφερόντων, της ΕΕ, χτύπησε για άλλη μια φορά απεργιακή συγκέντρωση, όπως έκανε και σε προηγούμενη συγκέντρωση του ΠΑΜΕ ενάντια στους πλειστηριασμούς.

Με ΜΑΤ και χημικά χτύπησε απρόκλητα την απεργιακή συγκέντρωση δασκάλων και καθηγητών έξω από το Υπουργείο Παιδείας που απαιτούσαν καμιά απόλυση αναπληρωτή - συμβασιούχου εκπαιδευτικού, μαζικούς διορισμούς, μόνιμη δουλειά για όλους.

 

Το σίγουρο είναι ένα: Δείχνει το πραγματικό της πρόσωπο, δείχνει πόσο καλή είναι στη βρώμικη δουλειά των μεγάλων οικονομικών συμφερόντων και της κερδοφορίας τους.

Δεν μας τρομοκρατούν. Η μαζικοποίηση του αγώνα είναι η απάντηση στον αυταρχισμό και την καταστολή.

 

Τέλος, εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ στη ΔΟΕ κατά τη διάρκεια της κινητοποίησης στο Υπουργείο έκανε πρόταση σε όλους τους συγκεντρωμένους και στα μέλη των παρατάξεων σε ΔΟΕ, ΟΛΜΕ για κλιμάκωση του αγώνα με πανελλαδική απεργιακή κινητοποίηση το αμέσως επόμενο διάστημα.

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα