Νέο καθηκοντολόγιο για τους εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή: Χτύπημα στα μορφωτικά κι εργασικά δικαιώματα!
ΝΕΟ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ:
Νέο χτύπημα στα μορφωτικά και εργασιακά δικαιώματα!
Φαίνεται ότι η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ έχει μια κλίση στον πολύπαθο χώρο της ειδικής αγωγής! Όχι φυσικά για να κάνει την ΕΑ καλύτερη, αλλά για να ξηλώσει ό,τι με χρόνιους αγώνες κατακτήθηκε! Έτσι αφού την περιποιήθηκε με τον ν. 4547/2018, προωθώντας και τις ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης, για να καλύψουν τις κενές δομές της ΕΑΕ, τώρα διευρύνει τα καθήκοντα των εργαζομένων σ’ αυτήν για να καλύπτουν ό,τι κενό υπάρχει!
Καταρχάς, όλο το νέο Καθηκοντολόγιο των εργαζομένων στην ΕΑΕ [που στην ουσία αντικαθιστά την Υ.Α. 27922/ Γ6/8-3-2007 (Β’ 449)], θεωρεί δεδομένο ότι θα εφαρμοστεί ο νόμος 4547/2018 και η Υ.Α. 1816/ΓΔ4/07-01-2019 (ΦΕΚ 16/τ. Β’/11-01-2019), για την αξιολόγηση στελεχών και σχολείων και μέσω αυτών και των εκπαιδευτικών, και ότι θα εφαρμοστούν οι Ομάδες Εκπαιδευτικής Υποστήριξης κ.ά., ζητήματα που το κίνημα έχει μπλοκάρει με αγώνες!
Στη συνέχεια, αφού φρεσκάρει για να εφαρμόσει μια σειρά παλιές διατάξεις, έρχεται στα καθήκοντα των συναδέλφων των Τμημάτων Ένταξης και της Παράλληλης Στήριξης και τα προσαρμόζει για να λειτουργεί το γενικό σχολείο με ό,τι και όσο προσωπικό ΕΑΕ έχει!
Έτσι η παρ. 8 του κεφαλαίου Α’ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, Εκπαιδευτικοί των Τμημάτων Ένταξης (Τ.Ε.), της Υπουργικής Απόφασης 27922/Γ6/8-3-2007 (Β’ 449), αντικαθίσταται ως εξής: «8. Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές/τριες συστεγαζόμενων σχολείων ή σε προγράμματα παράλληλης στήριξης του σχολείου τους ή όμορου σχολείου ύστερα από απόφαση του/της οικείου/ας Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης». Δηλαδή ο/η εκπαιδευτικός του Τμήματος Ένταξης ξεπερνά τα σύνορα των συστεγαζόμενων σχολείων και αναλαμβάνει καθήκοντα και στα όμορα! Και όχι μόνο καθήκοντα Τμήματος Ένταξης, αλλά θα κάνει και παράλληλη στήριξη! Ένας για όλα δηλαδή! Έλεος! Καθένας μπορεί να καταλάβει τι θα απογίνει το Τμήμα Ένταξης, που πλέον θα είναι αρκετά διευρυμένο, ώστε χωράει τα παιδιά των όμορων σχολείων, ενώ ταυτόχρονα ο/η εκπαιδευτικός θα κάνει και Παράλληλη Στήριξη σε όλα αυτά τα όμορα σχολεία! Αλήθεια πότε θα ασχολείται με κάθε παιδί; Γίνεται φανερό τι εννοούν, εκεί στο Υπ. Παιδείας και στην κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, όταν λένε ένταξη των παιδιών με ειδικές ανάγκες στο γενικό σχολείο: ένα πασάλειμμα για να πουν ότι τα εντάξανε!
Όμως έχει κι άλλη ενδιαφέρουσα συνέχεια το νέο καθηκοντολόγιο!
Η παρ. 6 του κεφαλαίου Α’ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΚΑΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, Εκπαιδευτικοί Παράλληλης Στήριξης της Υπουργικής Απόφασης 27922/Γ6/8-3-2007 (Β’ 449), αντικαθίσταται ως εξής: «6. Προσφέρουν τις υπηρεσίες τους σε μαθητές/τριες συστεγαζόμενου ή όμορου σχολείου, που χρειάζονται παράλληλη στήριξη ύστερα από απόφαση του/της οικείου/ας Διευθυντή/ντριας Εκπαίδευσης». Αυτή πια δε θα είναι παράλληλη αλλά περιστασιακή συνάντηση! Μόνο που τώρα θα έχουν και φρέσκια νομοθετική κατοχύρωση, για να βάζουν τον εκπαιδευτικό παράλληλης σε αρκετά παιδιά και σχολεία!
Κάτι τέτοια εννοεί ο Υπ. Παιδείας και η ανάλγητη κυβέρνησή του, όταν λέει ότι η Ειδική Αγωγή είναι προτεραιότητά του! Φανταστείτε να μην ήταν!
Απαιτούμε: Πάρτε πίσω το νέο Καθηκοντολόγιο των εκπαιδευτικών ΕΑΕ. Κάθε παιδί με ειδικές ανάγκες να φοιτά στη δομή του σχολείου που έχει ανάγκη με την υποστήριξη όλου του αναγκαίου προσωπικού! Κάθε επιστήμονας να κάνει το επιστημονικό του αντικείμενο. Όσα ΤΕ χρειάζονται σε κάθε σχολείο.
Ένας εκπαιδευτικός ανά παιδί στην Παράλληλη Στήριξη! Μονιμοποίηση τώρα των 30.000 αναπληρωτών!
16/4/2019