ΣΕΠΕ "Ρόζα Ιμβριώτη": Μπήκε Οκτώβρης και η «κανονικότητα» καλά κρατεί!

04/10/2018 - 17:37

Μπήκε Οκτώβρης και η «κανονικότητα» καλά κρατεί!

Κενό 3 εβδομάδων στο 6ο Νηπιαγωγείο Βύρωνα, χωρίς Γερμανικά τα σχολεία της Καισαριανής, κλειστά ολοήμερα, διάσπαρτα κενά παντού και το πρόγραμμα των σχολείων ...λάστιχο!

Αφού έσβησαν τα φώτα της δημοσιότητας, μετά την πρώτη εντύπωση με το άνοιγμα των σχολείων, όπου η κυβέρνηση προσπάθησε να πείσει ότι όλα δουλεύουν «κανονικά», τα κενά παραμένουν ένα σχεδόν μήνα μετά!

Το 2018 Νηπιαγωγός δεν επιτρέπεται να αρρωσταίνει! Αν κάτι τέτοιο γίνει, το ολοήμερο τμήμα κλείνει και λειτουργεί μόνο το πρωινό! Έτσι γίνεται στο 6ο Νηπιαγωγείο Βύρωνα για …3 εβδομάδες! Δηλαδή οι οικογένειες της περιοχής έπρεπε να προσαρμόσουν το πρόγραμμά τους στην «κανονικότητα» που λέει ότι τα κενά μένουν κενά όσο είναι ασθενής ο εκπαιδευτικός! Απαράδεκτο! Να καλυφθεί τώρα το κενό χωρίς καμία αναβολή!

Παράλληλα, μόνο τα μισά παιδιά της Καισαριανής «δικαιούνται» δεύτερη ξένη γλώσσα! Έτσι την ώρα που τα άλλα κάνουν Γαλλικά, όσα δήλωσαν Γερμανικά μένουν χωρίς δεύτερη ξένη γλώσσα και ταυτόχρονα γίνεται για άλλη μια φορά ανάστατο το πρόγραμμα του σχολείου για να «λύσει» πού θα πάνε αυτά τα παιδιά! Ο Σύλλογός μας το είχε πει από το καλοκαίρι με ενημερωτικό-καταγγελία, που είχαμε βγάλει για  τα κενά στον Κλάδο αυτό και τις οργανικές που δόθηκαν με απαράδεκτα κριτήρια στις/ους συναδέλφους Γερμανικών (δείτε sylimvrioti.gr έγγραφο προς Α Διεύθυνση Αθήνας με αρ. πρωτ. 111 στις 14/6/2018). Το αποτέλεσμα νάτο! Καμία οργανική στην Καισαριανή και τελικά καμία κάλυψη του/των κενών στα σχολεία αυτά! Είναι πραγματικά απαράδεκτο να κάνουν τα μισά παιδιά δεύτερη ξένη γλώσσα και τα άλλα παιδιά όχι! Ταυτόχρονα τμήμα λειτουργεί στον Καρέα με 26 παιδιά, εν αναμονή δεύτερης/ου Γερμανικών, ενώ διάσπαρτα κενά υπάρχουν σε όλα τα σχολεία της περιοχής μας, με αποτέλεσμα το δικαίωμα όλων των παιδιών για δεύτερη ξένη γλώσσα να μην εξασφαλίζεται αλλά και το πρόγραμμα των σχολείων να γίνεται «μπάχαλο»! Να καλυφθούν τώρα τα κενά Γερμανικών σε όλα τα σχολεία και να γίνουν μόνιμοι διορισμοί, ώστε να καλυφθούν μόνιμα οι ανάγκες!

Επιπλέον, η «κανονικότητα» της κυβέρνησης οδηγεί τμήματα ολοήμερου να παραμένουν κλειστά (π.χ. 3ο Δημοτικό Αθηνών 1 στα 3 τμήματα δε λειτουργεί, 9ο Δημοτικό Αθηνών 1 στα 5 τμήματα κλειστό και τα 4 λειτουργούν ως τις 3μμ, 1ο Δημοτικό Καισαριανής λείπουν 4 ώρες στο ολοήμερο….), άλλα μισολειτουργούν χάρη στην προσπάθεια των συναδέλφων να εξυπηρετήσουν εργαζόμενους γονείς (…), ενώ η έλλειψη υπεύθυνου στο ολοήμερο, που έχει ως αποτέλεσμα να «κατεβαίνουν» όλοι οι δάσκαλοι σ’ αυτό και όχι μία φορά, κάνει τη ζωή των συναδέλφων λάστιχο και το πρόγραμμα του σχολείου αλαλούμ!

Αρχές Οκτώβρη και τα διάσπαρτα κενά σε πολλά σχολεία (π.χ. δάσκαλοι ολοήμερου, αλλού λείπουν ώρες Γερμανικών, αλλού Γυμναστικής, αλλού εικαστικών, αλλού Πληροφορικής, αλλού Αγγλικών κλπ) δημιουργούν πολλά προβλήματα στη λειτουργία των σχολείων, ενώ στερούν από τα παιδιά το δικαίωμα στη μόρφωση στα αντίστοιχα αντικείμενα! Η δε συνεχής περιφορά των συναδέλφων ειδικοτήτων σε πολλά σχολεία και σε όχι κατάλληλες ομάδες σχολείων τσακίζει τη ζωή τους και δημιουργεί επιπλέον προβλήματα λειτουργίας των σχολείων.

Όσο για την παράλληλη στήριξη, εκεί η οπισθοδρόμηση των τελευταίων χρόνων δουλεύει «κανονικά»! Είναι γνωστό ότι η Α Διεύθυνση Αθήνας και ο ίδιος ο Διευθυντής Εκπαίδευσης τοποθέτησε κάθε συνάδελφο παράλληλης στήριξης σε 4-5 παιδιά και σε 2-5 σχολεία! Παρόλα αυτά τόσα καινά δεν καλύπτονται, γι’ αυτό σε πολλά σχολεία και πολύ περισσότερο σε πολλά παιδιά λείπουν εντελώς εκπαιδευτικοί παράλληλης (π.χ. λείπει 1 στο 4ο Δημοτικό Βύρωνα, 1 στο 7ο Δημοτικό Καισαριανής…). Η κατάσταση στην παράλληλη στήριξη είναι τραγική! Τα παιδιά αβοήθητα, οι συνάδελφοι παράλληλης να τρέχουν από παιδί σε παιδί και από σχολείο σε σχολείο, τα σχολεία να μη μπορούν να λειτουργήσουν. Αυτή η «κανονικότητα» φέρνει φυσικά όλο και περισσότερες ιδιωτικές «παράλληλες» στηρίξεις! Έτσι καλύπτεται μέρος του προβλήματος, βάζοντας ο γονιός που έχει το χέρι στην τσέπη, ενώ το παιδί που ο γονιός δεν έχει μένει «μόνο κι αβοήθητο». Ταυτόχρονα με τον τρόπο αυτό δουλεύουν στα δημόσια σχολεία νέα παιδιά, νέοι επιστήμονες, σε συνθήκες γαλέρας (ανασφάλιστοι, με χαμηλούς μισθούς….)!

Αυτό θα πει κανονικότητα! Να «καλύπτονται» όπως όπως τα κενά, να φαίνεται ότι λειτουργούν τα σχολεία! Το τι συμβαίνει ακριβώς μέσα σε αυτά, αυτό δεν  πειράζει την κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, όπως δεν πείραζε και τις προηγούμενες ΝΔ-ΠΑΣΟΚ, το ζήτημα είναι να κουκουλώνονται όπως όπως τα προβλήματα λειτουργίας και να δουλεύουν τα σχολεία με ό,τι προσωπικό έχουν! Η «αυτονομία» στα κενά είναι εδώ, αναντικατάστατος δείκτης του ΟΟΣΑ και εντελώς μέσα στα πλαίσια των κατευθύνσεων της ΕΕ!

Φτάνει πια τόση … «κανονικότητα»!

Απαιτούμε εδώ και τώρα να καλυφθούν όλα τα κενά! Απαιτούμε να γίνουν επιτέλους μόνιμοι μαζικοί διορισμοί με μονιμοποίηση των πάνω από 25.000 αναπληρωτών συναδέλφων, που δουλεύουν ως και 17 χρόνια ως αναπληρωτές (!), για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες των σχολείων!

Όλες και όλοι στη Συγκέντρωση στο Υπ. Παιδείας την Παρασκευή 5 Οκτωβρίου στις 13.00 για να απαιτήσουμε τη μόρφωση και τη ζωή που δικαιούμαστε!

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                                            Η Γ. Γραμματέας

Κοπριτέλης Απόστολος                                              Γλαβίνα Σουζάνα

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα