Αιρετοί του Π.Α.ΜΕ στο ΠΥΣΠΕ Χίου: Για τη συνεδρίαση του ΠΥΣΠΕ
Στη συγκεκριμένη συνεδρίαση, που έγινε με την παρουσία του ΠΥΣΔΕ Χίου, γίνεται φανερή για πολλοστή φορά η προώθηση της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής της κυβέρνησης, με την ενεργοποίηση του αυτόματου «κόφτη» στις δαπάνες γενικά και ειδικά στο προσωπικό, με άμεσες συνέπειες το πέταγμα στην ανεργία χιλιάδων αναπληρωτών συναδέλφων, τόσο δασκάλων και νηπιαγωγών, όσο και όλων των ειδικοτήτων.
Το σχολείο που προσπαθεί να χτίσει η κυβέρνηση των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, είναι το σχολείο στο οποίο οι εκπαιδευτικοί, οι μαθητές και οι ώρες διδασκαλίας «λαμβάνονται» υπόψη ως αριθμοί σε κουτάκια, εφαρμόζοντας τη μεθοδευμένη παρέμβαση της κυβέρνησης προκειμένου να διαμορφωθεί η εικόνα ότι φέτος στα σχολεία οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί, όχι μόνο δε θα λείπουν, αλλά θα περισσεύουν κιόλας!!! Οι δάσκαλοι θα μετατραπούν σε περιφερόμενους, ανάμεσα σε πρωινή βάρδια και ολοήμερο, σε διπλές και αν χρειαστεί τριπλές αναθέσεις, «τα εάν και τα εφόσον υπάρχει η δυνατότητα» των εγκυκλίων, αποτελούν τη μόνιμη επωδό άσκησης κυβερνητικής-εκπαιδευτικής πολιτικής.
Η Διεύθυνση και η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ έχουν τις δικές τους ευθύνες, γιατί προσπαθούν να κόψουν και να ράψουν στα μέτρα τους, μια εικονική πραγματικότητα, πολύ μακρινή από τις πραγματικές ανάγκες των σχολικών μας μονάδων. Η λογική «Πόσα τμήματα πρωινού ωραρίου - τόσοι εκπαιδευτικοί σε κάθε σχολική μονάδα», η λογική «Θα μας δώσει η δευτεροβάθμια» όταν το τοπίο είναι κινούμενη άμμος, λόγω της αντιλαϊκής κυβερνητικής πολιτικής, οδήγησε στον τραγέλαφο να μην υπάρχουν Εικαστικοί, Θεατρολόγοι, Μουσικοί, ΤΠΕ, Γερμανικών και να υπολείπονται οι των Γαλλικών, Αγγλικών και Γυμναστές, αφού από την Α/μια δηλώθηκαν μηδενικά κενά τον Ιούνιο με το σκεπτικό του θα μας δώσει η Β/μια!!! Να υπάρχουν 28 κενά στην ειδική αγωγή, ακόμα περισσότερα στην παράλληλη στήριξη! Να κόβει η Περιφέρεια αυθαίρετα 13 δασκάλους από 26 που ζητούντο και η Δ/νση να το δέχεται αδιαμαρτύρητα λες και δεν είχε δικαιολογημένη άποψη!
Καμιά διάθεση να ζητηθούν δάσκαλοι ολοήμερων, αφού πρέπει ατόφια να περάσει και από το ΠΥΣΠΕ η απαράδεκτη κυβερνητική πολιτική των περιφερόμενων δασκάλων στα ολοήμερα με τα κενά τους, που φυσικά για να δημιουργηθούν όπου δεν υπάρχουν και είναι πολλά, πρέπει να συμπληρωθούν οι ειδικότητες.
Πολυμηχανήματα λοιπόν θα είναι οι εκπαιδευτικοί που θα αναλάβουν τη μελέτη στο ολοήμερο! Υπάρχουν όμως βασικά ερωτήματα:
Πόσες διαγνώσεις θα έρθουν στα σχολεία από τα ΚΕΔΔΥ και τα Ιατροπαιδαγωγικά και θα χρειαστεί να μειωθεί ο αριθμός των μαθητών και κατά συνέπεια να δημιουργηθούν παραπάνω τμήματα σε κάθε σχολική μονάδα;
Πώς θα στελεχωθούν τα τμήματα ένταξης και τα ειδικά σχολεία;
Πόσες νέες εγγραφές θα γίνουν και πόσες άδειες εκπ/κών θα δηλωθούν τις πρώτες μέρες λειτουργίας των σχολείων;
Πόσα τμήματα νηπιαγωγείων ενδέχεται να μη λειτουργήσουν σύμφωνα με την Υ.Α. για τον «Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Νηπιαγωγείου»;
Αυτά η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ τα γνωρίζει, αλλά παρόλα αυτά εφαρμόζει την αδιέξοδη κυβερνητική πολιτική γι αυτό και δεν έχω καμία αυταπάτη για το ρόλο που καλούνται να παίξουν τα Υπηρεσιακά Συμβούλια. Με την απόλυτη πλειοψηφία που έχουν, λόγω των διορισμένων μελών, ορίζουν και τις αποφάσεις που παίρνουν.
Καταγγέλλω αυτή την κατάσταση και καταψηφίζω όλο το πακέτο των προτάσεων, γι αυτό και η πλειοψηφία του ΠΥΣΠΕ αναλαμβάνει ιστορικές ευθύνες για τις συνθήκες που θα διαμορφωθούν στα σχολεία, αφού δέχεται να επωμιστεί τις κυβερνητικές ευθύνες των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ που διαλύουν ό,τι απέμεινε από το δημόσιο σχολείο.