Δεκάδες ΕΛΜΕ και ΣΕΠΕ μπαίνουν μπροστά στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση.
Μέχρι στιγμή έχουν πάρει απόφαση τα εξής σωματεία:
ΣΕΠΕ: "Σωκράτης", "Σεφέρης", "Ρόζα Ιμβριώτη", "Ο Θουκιδίδης", "Αργύριος Μοσχίδης", Πιερίας, Ανω Λιοσίων-Ζεφυρίου-Φυλής
ΕΛΜΕ: Κεφαλονιάς – Ιθάκης, Ζακύνθου, Πειραιά, Νότιας Αθήνας, Φωκίδας, Α΄ Θεσ/νίκης, Α΄ Πέλλας, Ηλείας, Β΄ Δωδεκανήσου, Λήμνου – Αϊ Στράτη, Σάμου, Λέσβου, Α΄ Δυτικής Αττικής, Γ΄ Δυτικής Αττικής, Άνω Λιοσίων - Ζεφυρίου - Φυλής, Καλλιθέας - Ν. Σμύρνης - Μοσχάτου, Β΄ Αθήνας,Ε΄ Αθήνας, Β΄ Θεσ/νίκης, Γ΄ Θεσ/νίκης, Ε΄ Θεσ/νίκης, Ημαθίας, Καστοριάς, Β΄ Εβρου, Α΄ Αχαϊας, Β΄ Αχαϊας, Χανίων, Πάρου – Αντίπαρου, Α΄ Κυκλάδων, Ικαρίας – Φούρνων, Ιωαννίνων, Κέρκυρας, Εύβοιας, Φθιώτιδας
Καλούμε του συναδέλφους να δυναμώσουν τον αγώνα απέναντι στη αντιλαϊκή πολιτική.
Απέναντι στο νέο Μνημόνιο για την Παιδεία.
Απέναντι στην αξιολόγηση – κρατικό έλεγχο που στόχο έχει την προσαρμογή και του σχολείου στις ανάγκες αναπαραγωγής τους βαρβάρου εκμεταλλευτικού συστήματος
Το σχέδιο νόμου που κατέθεσε η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ – ΑΝΕΛ για την επιλογή δ/ντων σχολικών μονάδων, με αφορμή την απόφαση του ΣΤΕ να κρίνει αντισυνταγματικό το ν.4327/15 (Μπαλτά – Κουράκη), βασίζεται σε όλο το αντιδραστικό νομοθετικό πλαίσιο που ισχύει εδώ και χρόνια (βλ. Δημοσιοϋπαλληλικός Κώδικας, Καθηκοντολόγιο, ν.3848/10 – Διαμαντοπούλου, ν.4186/13 - Αρβανιτόπουλου).
Πατάει γερά επάνω σε ένα νομοθετικό πλαίσιο που προσαρμόζει και το σχολείο στις ανάγκες της αγοράς. Βαδίζει σταθερά στις ράγες των κατευθύνσεων της Ε.Ε. και του ΟΟΣΑ. Αυτή η πολιτική είναι που καθορίζει τελικά το χαρακτήρα του σχολείου άρα και το ρόλο των διευθυντών.
Δεν είναι τυχαίο ότι η επιλογή και αξιολόγηση των στελεχών εκπαίδευσης είναι μέρος του 4ου Μνημονίου για την εκπαίδευση – τριετές πρόγραμμα πλάι στα ζητήματα της εξοικονόμησης πόρων, την προώθηση της μαθητείας στη Τεχνική Εκπαίδευση, την αυτονομία της σχολικής μονάδας.
Η διαδικασία εμπλοκής του συλλόγου διδασκόντων στην επιλογή των διευθυντών είναι μέρος της γενικότερης διαδικασίας αξιολόγησης που προωθείται και στην εκπαίδευση. Η διαδικασία αυτή είναι εφαρμογή ακριβώς των διαδικασιών αξιολόγησης που προβλέπονται στο ν. 4369/16 – Βερναδάκη - για την αξιολόγηση στο Δημόσιο στο τμήμα που αφορά την αξιολόγηση του προϊσταμένου από τους υφισταμένους. Το Σεπτέμβρη του 2017 σχεδιάζουν να βάλουν σε εφαρμογή και το υπόλοιπο κομμάτι της αξιολόγησης.
Καλούμε του συναδέλφους να δυναμώσουν τον αγώνα απέναντι στη αντιλαϊκή πολιτική.
Απέναντι στο νέο Μνημόνιο για την Παιδεία.
Απέναντι στην αξιολόγηση – κρατικό έλεγχο που στόχο έχει την προσαρμογή και του σχολείου στις ανάγκες αναπαραγωγής τους βαρβάρου εκμεταλλευτικού συστήματος
Το σωματείο μας μπαίνει μπροστά στον αγώνα ενάντια στην αξιολόγηση.
- Καλούμε τους συλλόγους διδασκόντων, κάθε συνάδελφο, να μην συντάξουν πρακτικά, να μην συμπληρώσουν ερωτηματολόγια, να μην αξιολογήσουν, στα πλαίσια της «αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης» που έχει κηρύξει η ΑΔΕΔΥ.
- Καλούμε τη ΔΟΕ και την ΟΛΜΕ να πάρουν άμεσα αποφάσεις “αποχής από κάθε διαδικασία αξιολόγησης” και συνδικαλιστικής κάλυψης των σωματείων και των συναδέλφων.
- Καλούμε τους αιρετούς του κλάδου να μη γίνουν αξιολογητές, να βάλουν παύλα (-) στη συνέντευξη, να παραβρίσκονται στη διαδικασία από τη σκοπιά της καλύτερης αποκάλυψης – ελέγχου – καταγγελίας.