"ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΕΝ" : ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΕ ΧΛΩΡΟ ΚΛΑΡΙ

02/06/2010 - 01:52

Αφού το «καρότο» της «συμμετοχικής δημοκρατίας» μέσω της διαβούλευσης δεν έπιασε, η κυβέρνηση προχωράει στο «μαστίγιο»!

Το Υπουργείο Παιδείας αναγκάστηκε να εκδώσει εγκύκλιο για τον «ορισμό » των «800 Ολοήμερων Δημοτικών σχολείων ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος».

Υπενθυμίζουμε ότι:

  • Οι Σύλλογοι Διδασκόντων των εκπαιδευτικών απέρριψαν και συνεχίζουν να απορρίπτουν παταγωδώς όλο το «πακέτο» της αντιδραστικής μεταρρύθμισης όπως αυτό επιχείρησαν να το περάσουν μέσω της «αυτοαξιολόγησης», των «πιλοτικών σχολείων» κλπ ...
  • Το κλίμα της ανυπακοής γιγαντώθηκε, αγκαλιάζοντας εκπαιδευτικούς και σχολεία.
  • Οι Ομοσπονδίες και οι Ενώσεις Γονέων κατήγγειλαντην επιχείρηση αυτή νομιμοποίησης του σχολείου-επιχείρησης, του διαφοροποιημένου και κατηγοριοποιημένου σχολείου των δεξιοτήτων, του σχολείου της ανταγωνιστικότητας και της επιχειρηματικότητας ....

Η πολιτικής τους για το «νέο σχολείο», είναι συνέχεια της πολιτικής για την αντιμετώπιση της κρίσης σε βάρος των εργαζόμενων και όλου του λαού. Είναι διατεθειμένοι, αναγκασμένοι και εντεταλμένοι, να προχωρήσουν πάσει θυσία τις αντιδραστικές μεταρρυθμίσεις τους.

Οι Εκπαιδευτικοί του ΠΑΜΕ θα δώσουν τον καλύτερο εαυτό τους για να οργανώσουν άμεσα την πάλη απέναντι σε αυτή την εξέλιξη. Με εξορμήσεις, παραστάσεις, θα δώσουν τη μάχη της ενημέρωσης και του αγώνα.

Θα μας βρίσκουν μπροστά τους σε κάθε γωνιά της Ελλάδας!

Καλούμε όλους τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, ιδιαίτερα αυτούς των 800 σχολείων να πρωτοστατήσουν για να μην περάσουν αυτά τα μέτρα! Είναι ενάντια στα συμφέροντά τους. Ενάντια στη ζωή και τη μόρφωση των παιδιών τους.

 Να γίνει πράξη η ανυπακοή!

  • Άμεσα να γίνουν Γενικές Συνελεύσεις που θα αποφασίζουν ανυπακοή στις εντολές και στις εγκυκλίους. Απειθαρχία στα σχέδια τους.
  • Τώρα ήρθε η ώρα να κριθεί ο καθένας μέσα στο χώρο δουλειάς του. Να μετατραπεί το κάθε σχολείο που ορίστηκε σε κέντρο αντίστασης και απειθαρχίας.
  • την αυτή Καλούμε σ 'κατεύθυνση τις ΔΟΕ-ΟΛΜΕ να πάρουν καθαρή θέση εναντίωσης και να απαιτήσουν να μην εφαρμοστεί η εγκύκλιος αυτή.

 Το διαφοροποιημένο σχολείο «ΑΕ» - το σχολείο των δεξιοτήτων δε θα περάσει!

 

Υ.Γ. Για την καλύτερη προετοιμασία και οργάνωση των ανυπακοής και της απειθαρχίας, ο κατάλογος των σχολείων αυτών και οι εγκύκλιοι Φ. 3/609/60745/Γ1 της 28/5/2010, Φ. 12/620/61531/Γ1 της 31/5/2010 και Φ.50/62036/Γ1 της 1/6/2010, υπάρχουν στο www.edupame.gr.

 

1/6/2010

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Με το «μαστίγιο» προωθεί το «νέο» σχολείο

Το υπουργείο Παιδείας όρισε τα 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία με «αναμορφωμένο πρόγραμμα» και εισάγει τα Αγγλικά και το μάθημα της Τεχνολογίας από την Α' Δημοτικού!

Το υπουργείο Παιδείας αποφασίζει, διατάζει και ορίζει τα 800 ολοήμερα δημοτικά σχολεία με το «ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα» και κηρύσσει την έναρξη του διαφοροποιημένου σχολείου της «αγοράς». Συγκεκριμένα με ένα έγγραφο (Φ.3/609/60745/Γ1 της 28-5-2010) με την ένδειξη «Απόφαση» και θέμα τον «Ορισμό 800 Δημοτικών Σχολείων με ενιαίο αναμορφωμένο εκπαιδευτικό πρόγραμμα» επιλέγει συγκεκριμένα σχολεία απ' τις παρακάτω περιοχές της χώρας:

36 σχολεία της Α' Αθήνας, 51 της Β' Αθήνας, 61 της Γ' Αθήνας, 48 της Δ' Αθήνας, 60 της Ανατολικής Αττικής, 20 της Δυτικής Αττικής, 34 στον Πειραιά, 17 στην Αιτωλοακαρνανία, 7 στην Αργολίδα, 6 στην Αρκαδία, 2 στην Αρτα, 23 στην Αχαΐα, 6 στη Βοιωτία, 2 στα Γρεβενά, 10 στη Δράμα, 19 στα Δωδεκάνησα, 17 στον Εβρο, 16 στην Εύβοια, 1 στην Ευρυτανία, 3 στη Ζάκυνθο, 1 στην Ηλεία, 9 στην Ημαθία, 20 στο Ηράκλειο, 4 στη Θεσπρωτία, 61 στην Ανατολική Θεσσαλονίκη, 47 στη Δυτική Θεσσαλονίκη, 9 στα Γιάννενα, 8 στην Καβάλα, 2 στην Καρδίτσα, 2 στην Καστοριά, 4 στην Κέρκυρα, 2 στην Κεφαλονιά, 6 στο Κιλκίς, 13 στην Κοζάνη, 10 στην Κόρινθο, 7 στις Κυκλάδες, 6 στη Λακωνία, 7 στη Λάρισα, 10 στο Λασίθι, 2 στη Λευκάδα, 13 στη Μαγνησία, 10 στη Μεσσηνία, 8 στην Ξάνθη, 7 στην Πέλλα, 11 στην Πιερία, 3 στην Πρέβεζα, 10 στο Ρέθυμνο, 7 στη Ροδόπη, 1 στη Σάμο, 5 στις Σέρρες, 7 στα Τρίκαλα, 6 στη Φθιώτιδα, 2 στη Φλώρινα, 6 στη Χαλκιδική, 12 στα Χανιά, 3 στη Χίο.

Με άλλη απόφαση και την ένδειξη «ΕΞ. ΕΠΕΙΓΟΝ» (Φ.50/62036/Γ1 της 1-6-2010) ορίζει συγκεκριμένες διαδικασίες για την υλοποίηση των στόχων του, στα 800 σχολεία, αγνοώντας πλήρως τους εκπαιδευτικούς. Παράλληλα, ετοιμάζει έναν ολόκληρο μηχανισμό «ενημέρωσης» για τη «διαφήμιση» του «νέου» σχολείου στους γονείς. Συγκεκριμένα, μέχρι «τις 14 Ιουνίου να πραγματοποιηθούν οι ενημερωτικές συναντήσεις των διευθυντών με τους γονείς και κηδεμόνες των μαθητών, καθώς και με τους Συλλόγους Γονέων και Κηδεμόνων. Στις συναντήσεις είναι απαραίτητη η συμμετοχή του αρμοδίου Σχολικού Συμβούλου, ο οποίος θα συνεισφέρει στην ενημέρωση των γονέων». Στις «ενημερωτικές» συναντήσεις «να δοθεί το επισυναπτόμενο έντυπο "επιστολή προς τους γονείς", να τονιστεί η παιδαγωγική αναγκαιότητα του νέου ολοήμερου προγράμματος, να αναλυθούν οι στόχοι του» κ.ά.

Διαφοροποιημένο σχολείο αμάθειας

Με μια τρίτη απόφαση της υφυπουργού Παιδείας Εύης Χριστοφιλοπούλου, «καθορίζεται το αναμορφωμένο διδακτικό ωράριο και ωρολόγιο πρόγραμμα των 800 ολοήμερων σχολείων». Το πρόγραμμα αυτό είναι πλήρως προσαρμοσμένο στη λογική των δεξιοτήτων (λίγο αριθμητική, λίγο γλώσσα, λίγο τουριστικά αγγλικά κλπ., χωρίς εμβάθυνση) και της διαθεματικότητας που έχει αποφασίσει η ΕΕ. Σε αυτή τη λογική - και όχι για το «καλό» των μαθητών - προστίθεται μία 1 ώρα γλωσσικού μαθήματος και 1 ώρα Μαθηματικά στις Α' και Β' τάξεις. Επίσης, προστίθεται το μάθημα των Αγγλικών στις Α' και Β' τάξεις, όταν ακόμα το παιδί δεν μπορεί καλά - καλά να μιλήσει τη μητρική του γλώσσα, ενώ το μάθημα Τεχνολογίες Πληροφορίας και Επικοινωνίας για 2 ώρες εβδομαδιαίως σε όλες τις τάξεις, άρα και στην Πρώτη Δημοτικού. Στην Ευέλικτη Ζώνη «αναπτύσσονται διαθεματικά προγράμματα με πρωτοβουλία του κάθε εκπαιδευτικού».

Στα 800 δημοτικά σχολεία εισάγεται η διαφοροποίηση, μετά τις 2 το μεσημέρι. Υπενθυμίζουμε ότι, σύμφωνα με το υπουργείο, στην προαιρετική ζώνη τα γνωστικά αντικείμενα της «δίωρης απογευματινής απασχόλησης» θα καθορίζονται απ' σύλλογο διδασκόντων, ύστερα από εισήγηση του διευθυντή, «ο οποίος θα συνυπολογίζει τις δυνατότητες της σχολικής μονάδας (ενδιαφέροντα μαθητών, μαθησιακό επίπεδο, προτιμήσεις γονέων, ευελιξία στις ώρες αποχώρησης των μαθητών, υλικοτεχνική υποδομή, πλεονάζουσες ώρες)». Πρόκειται για σοβαρό βήμα διαφοροποίησης στο πρόγραμμα, το οποίο θα επεκταθεί σε όλο το «νέο» σχολείο και στο βασικό πρόγραμμα, με στόχο την κατάργηση του ενιαίου προγράμματος για όλα τα παιδιά. Παράλληλα, η «προαιρετική ζώνη» ανοίγει την πόρτα στις «προσφορές» των επιχειρήσεων, ώστε αργότερα να γίνουν κανόνες στο «νέο» σχολείο.

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα