ΑΣΕ στον ΣΕΠΕ "Αλ. Δελμούζος"

Για την στάση των Προοδευτικών Ρευμάτων!

12/05/2020 - 12:38

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Τους τελευταίους δύο μήνες βιώσαμε και εξακολουθούμε να βιώνουμε μια πρωτόγνωρη κατάσταση με αφορμή το ξέσπασμα της πανδημίας. Κλείσιμο καταστημάτων, επιχειρήσεων, χιλιάδες απολύσεις, τηλεργασία, πιέσεις από την εργοδοσία για εκ περιτροπής εργασία, ψήφιση από την κυβέρνηση μιας σειράς ΠΝΠ που με πρόσχημα την πανδημία δίνουν γη και ύδωρ στις επιχειρήσεις να αλλάξουν το εργασιακό τοπίο κατά το δοκούν οδηγώντας ένα μεγάλο μέρος των εργαζομένων στη φτωχοποίηση.

Στα καθ’ ημάς το Υπουργείο Παιδείας πρότεινε την εξ αποστάσεως διδασκαλία (ασύγχρονη και σύγχρονη) χωρίς από την άλλη να ικανοποιήσει το αίτημα δεκάδων Συλλόγων ΠΕ και ΕΛΜΕ για εξασφάλιση όλου του αναγκαίου εξοπλισμού στους μαθητές μας προκειμένου να συμμετέχουν όλοι ισότιμα σε αυτή. Την ώρα που χιλιάδες εκπαιδευτικοί δίναμε τον αγώνα μας να βρεθούμε δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα, την ίδια αυτή ώρα η κυβέρνηση κατέθετε στη Βουλή το πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα για την Παιδεία και ψήφιζε την τροπολογία που κάνει το μάθημα ριάλιτι.

Απέναντι σε αυτή την πραγματικότητα και παρά τις δυσκολίες λόγω του περιορισμού των μετακινήσεων υπήρχαν πρωτοβουλίες και δράσεις από μια σειρά σωματεία και φορείς (τόσο από το χώρο της εκπαίδευσης όσο και από αλλού) προκειμένου να διεκδικήσουν τα αυτονόητα. Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών στο Σύλλογο «Αλ. Δελμούζος» κινούμενοι στη λογική της διεκδίκησης αλλά και του συντονισμού με άλλα σωματεία καταθέσαμε στο διάστημα της καραντίνας στο ΔΣ τις ακόλουθες προτάσεις-ψηφίσματα:

  • Ψήφισμα για τον περιορισμό των διαδηλώσεων (14/3)
  • Ψήφισμα για την κατάσταση στα σχολεία και την ανακοίνωση του Υπουργείου Παιδείας σε σχέση με την εξ αποστάσεως διδασκαλία (20/3)
  • Δίπλα στους μαθητές μας με όλα τα μέσα! Με όπλο την αλληλεγγύη είμαστε πιο δυνατοί! (21/3)
  • Μέτρα στήριξης όλων των εργαζομένων εν μέσω πανδημίας (24/3)
  • Επιστολή διαμαρτυρίας προς το Υπουργείο Παιδείας σχετικά με τα προβλήματα που προκύπτουν από την εξ αποστάσεως εκπαίδευση (26/3)
  • Το Υπουργείο Παιδείας και οι υπηρεσίες του να ικανοποιήσουν τις διεκδικήσεις των Συλλόγων και ΕΛΜΕ – Να σταματήσουν τις πιέσεις και τις αυθαιρεσίες! (30/3)
  • Σχετικά με τις οδηγίες για τη σύγχρονη εκπαίδευση στο Δημοτικό σχολείο (1/4)
  • 7 Απριλίου: Παγκόσμια μέρα υγείας! Συμμετέχουμε στις δράσεις σε όλη την Ελλάδα! (3/4)
  • Να μην τολμήσει η κυβέρνηση να προχωρήσει στην ψήφιση αντιεκπαιδευτικών νόμων εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία (11/4)
  • Έκτακτο!! Πρόταση για συμμετοχή σε κινητοποιήσεις ενάντια στο Πολυνομοσχέδιο! (14/4)
  • Πάρτε τώρα πίσω το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο (22/4)
  • Πρόταση ενάντια στο αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο (24/4)
  • Πρόταση για τον εορτασμό της εργατικής Πρωτομαγιάς (28/4)
  • Πρόταση για πραγματοποίηση έκτακτης Γενικής Συνέλευσης (7/5)
  • Ενάντια στην τροπολογία για την online παρακολούθηση των μαθημάτων (10/5)
  • Συμμετοχή του Συλλόγου στη συγκέντρωση Συλλόγων και ΕΛΜΕ την Τετάρτη 13/5 στις 13.00 στα Προπύλαια ενάντια στο πολυνομοσχέδιο-έκτρωμα για την Παιδεία και στη μη εφαρμογή της τροπολογίας που κάνει το μάθημα ριάλιτι (11/5)

Η απάντηση των Προοδευτικών Ρευμάτων στο σύνολο των προτάσεών μας (όποτε μας κάναν τη χάρη να μας απαντήσουν) ήταν «ΟΧΙ, ΔΕΝ ΤΟ ΨΗΦΙΖΟΥΜΕ» χωρίς φυσικά να πουν και το γιατί. Ψιλά γράμματα! Κατανοητό βέβαια αφού κατά τη λογική τους λέξεις όπως διεκδίκηση, αγώνας, κινητοποίηση, αλληλεγγύη, συντονισμός φιλτράρονται και απορρίπτονται, ως κακόβουλη πρόταση.

Αλήθεια σε τι από όλα αυτά διαφωνούν τα Προοδευτικά Ρεύματα και καταψήφιζαν τις προτάσεις μας; Μα τι άλλο; Γιατί στην ουσία θέλουν να βάζουν εμπόδια στην όποια δράση, στηρίζουν την κυβερνητική πολιτική, τις κατευθύνσεις της ΕΕ, υποτάσσονται σε μια πλειοψηφία της ΔΟΕ που μιλά πχ για μια καλή αξιολόγηση. Γιατί το θέμα δεν είναι αν είμαστε με τη ΔΟΕ ή με το σωματείο αλλά τι πρεσβεύει η πλειοψηφία της ΔΟΕ. Από τη μία όποτε μας βολεύει για ψηφοθηρικούς λόγους εγκαλούμε τη ΔΟΕ και από την άλλη δεν κάνουμε τίποτα, αν δεν το αποφασίσει και δεν το εξαγγείλει η Ομοσπονδία.

Μας κατηγορούν (αλήθεια από πότε το να βγαίνεις και να έχεις λόγο ως παράταξη αποτελεί «κομματική γραμμή»;;;) ότι έχουμε ενιαία στάση ως παράταξη σε όλα τα σωματεία ανά την Ελλάδα και ότι καταθέτουμε στο ΔΣ προς ψήφιση προτάσεις που ξεπερνούν την αδράνεια της ΔΟΕ. Λογικό! Αφού βγάζουν σπυράκια μπροστά σε προτάσεις για συντονισμό με άλλους Συλλόγους ή ΕΛΜΕ, για κοινή δράση με άλλα σωματεία εργαζομένων για θέματα που αφορούν την Παιδεία, την Υγεία, την εργασία κλπ. Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι καθόλη τη διάρκεια της καραντίνας το σύνθημα «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ» έγινε για αυτούς «ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΙΩΠΗΛΟΙ». Φαίνεται καθαρά ότι δεν υπάρχει καμία διάθεση από τη συγκεκριμένη παράταξη να αναλάβουν δράση για τα φλέγοντα ζητήματα που καίνε τους συναδέλφους αν δεν πάρουν γραμμή από τις πλειοψηφούσες παρατάξεις της ΔΟΕ (ΔΑΚΕ-ΔΗΣΥ).

Την ώρα που με το πολυνομοσχέδιο και την τροπολογία για τις κάμερες στις σχολικές τάξεις γκρεμίζεται ότι έχει μείνει όρθιο από το δημόσιο χαρακτήρα της παιδείας και τα δικαιώματα εκπαιδευτικών και μαθητών τα Προοδευτικά Ρεύματα περιμένουν την καλή ΔΟΕ να βγάλει μια ανακοίνωση για να κινητοποιήσουν το σωματείο (χαρακτηριστικό παράδειγμα που καταψήφισαν την τελευταία μας πρόταση για συμμετοχή στο συλλαλητήριο στις 13/5, συλλαλητήριο που ξεκίνησε με πρωτοβουλία Συλλόγων και ΕΛΜΕ και μια ώρα αργότερα πρότειναν συμμετοχή στο ίδιο συλλαλητήριο επειδή κάλεσε σε αυτό η ΔΟΕ!!)

Συνάδελφοι, κάνοντας πράξη το σύνθημα μένουμε δυνατοί, συνεχίζουμε με τις προτάσεις και τα ψηφίσματα μας να συμπορευόμαστε με όλο τον κόσμο της εργασίας, με τις αγωνίες και τους προβληματισμούς του, συνεχίζουμε να στηρίζουμε τους μαθητές μας, να αποκαλύπτουμε την αιτία και όχι την αφορμή των προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε καθημερινά. Συνεχίζουμε να καλούμε σε δράσεις που θα σηκώσουν τον κόσμο από τον υπολογιστή και τον καναπέ του. Γιατί το δίκαιο το διεκδικούμε στο δρόμο και όχι στο facebook.

ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΥΛΛΟΓΩΝ Π.Ε. ΚΑΙ ΕΛΜΕ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ 13/5 ΣΤΑ ΠΡΟΠΥΛΑΙΑ ΣΤΙΣ 13:00

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΗΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΡΙΑΛΙΤΙ

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα