ΜΑΘΗΤΕΣ : Στα δικαστήρια για τις κινητοποιήσεις του 2009
Αθώοι κρίθηκαν οι μαθητές στο Βόλο. Συνεχίζονται οι δίκες μαθητών στη Χαλκίδα
Αθωώθηκαν χτες από το Μονομελές Πρωτοδικείο Βόλου οι 6 μαθητές του 1ου Γυμνασίου και 1ου Λυκείου της πόλης, που δικάζονταν για τη συμμετοχή τους στην κατάληψη των σχολείων τους το σχολικό έτος 2008-2009.
Την ώρα της δίκης - που έγινε μόνο παρουσία γονιών και μαρτύρων - έξω από τα Δικαστήρια πραγματοποιούσαν μαχητική συγκέντρωση συμπαράστασης μαθητές, γονείς, δυνάμεις της ΚΝΕ και της Επιτροπής Εκπαιδευτικών Μαγνησίας του ΠΑΜΕ, καταγγέλλοντας ότι η δίωξη εντάσσεται στα πλαίσια της γενικότερης επιχείρησης τρομοκράτησης του μαθητικού - λαϊκού κινήματος για να μη διεκδικούν τα δικαιώματά τους. Ειδικότερα, η Επιτροπή Εκπαιδευτικών Μαγνησίας του ΠΑΜΕ σημείωνε ότι «αυτή η δίκη πρέπει να αποτελέσει σταθμό για το μαθητικό κίνημα του Βόλου, που με όρους ανυπακοής, πιο μαζικά και πιο αποφασιστικά, θα πρέπει να ριχθεί στη μάχη στο πλευρό του ταξικού κινήματος για να ανατρέψει τις πολιτικές της κυβέρνησης, της ΕΕ και των κομμάτων της πλουτοκρατίας».
Περίπου 30 μαθητές, μέλη των 15μελών συμβουλίων του 3ου και 4ου Λυκείου Χαλκίδας, παραπέμπονται να δικαστούν στο Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ανηλίκων την ερχόμενη Πέμπτη 31 Μάρτη. Πρόκειται για την τέταρτη κατά σειρά φέτος παραπομπή μαθητών σε δίκη στην πόλη της Χαλκίδας (!), επειδή, αγωνιζόμενοι για την Παιδεία των αναγκών τους, συμμετείχαν στην κατάληψη των σχολείων τους το 2009.
Υπενθυμίζεται ότι στις αρχές Μάρτη, μετά από δύο αναβολές, αθωώθηκαν από το Μονομελές Πλημμελειοδικείο Ανηλίκων μαθητές του 1ου και 2ου Λυκείου Χαλκίδας που είχαν παραπεμφθεί μετά από μηνύσεις κάποιων γονέων ή καθηγητών και στις 29 Σεπτέμβρη 2011 θα γίνει η δίκη για τους μαθητές των ΕΠΑΛ που είχε αναβληθεί. Στις 26 Μάη έχει προγραμματιστεί κι άλλη δίκη, στο πλαίσιο μιας ...«βιομηχανίας μαθητοδικείων», για την τρομοκράτηση των μαθητών, που ξεκίνησαν οι κυβερνήσεις ΠΑΣΟΚ - ΝΔ. Αυτή η τακτική συνεχίζεται, σε μία περίοδο μάλιστα που η επίθεση στο δικαίωμα στη μόρφωση εντείνεται, με τις συγχωνεύσεις, τις καταργήσεις σχολείων, το χτύπημα στην Ανώτατη Εκπαίδευση με το νέο νόμο - πλαίσιο κ.ά.