ΝΑ ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΘΕΜΑΤΩΝ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΤΑ 24 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΜΕ ΜΑΖΙΚΟΥΣ ΔΙΟΡΙΣΜΟΥΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ

28/06/2014 - 19:52

Συναδέλφισσες, Συνάδελφοι

Η ωμή, ζοφερή πραγματικότητα στα σχολεία αποτυπώνεται ανάγλυφα:

Στους χιλιάδες μαθητές των λαϊκών οικογενειών, που μετά την εφαρμογή της Τράπεζας Θεμάτων, «κόβονται» σε τουλάχιστον ένα μάθημα

  • Στις 9,5 χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις εκπαιδευτικών φέτος και στις 12 περίπου χιλιάδες συνταξιοδοτήσεις τα δύο προηγούμενα χρόνια, κυριολεκτικά με το πιστόλι στον κρόταφο, κάτω από το φόβο των αλλαγών στο ασφαλιστικό, της εργασιακής ανασφάλειας για το «που θα βρεθώ του χρόνου» και της  αξιολόγησης.
  • Στα 2600 σχολεία που έκλεισαν ή συγχωνεύτηκαν τα τελευταία 4 χρόνια, ενώ ετοιμάζονται και νέες συγχωνεύσεις (16 Γυμνάσια/Γενικά Λύκεια και 12 ΕΠΑΛ) -καταργήσεις (1 Γυμνάσιο και 3 ΕΠΑΛ), σύμφωνα με σχέδιο του Υπουργείου Παιδείας.
  • Στα χιλιάδες προνήπια που και φέτος δε βρίσκουν θέση σε κάποιο παιδικό σταθμό, σε κάποιο νηπιαγωγείο
  • Στα άδεια ταμεία των Σχολικών Επιτροπών, στις τραγικές ελλείψεις στην υλικοτεχνική υποδομή
  • Στους 15 περίπου χιλιάδες αναπληρωτές-ωρομίσθιους και στους 7200 ψυχολόγοι, λογοθεραπευτές κ.α. με 5μηνα μέσω ΟΑΕΔ, που μένουν άνεργοι, δεν ξέρουν αν θα έχουν δουλειά από Σεπτέμβρη
  • Στους εκπαιδευτικούς με διάφορες ελαστικές σχέσεις εργασίας, ακόμα και με μπλοκάκι
  • Στις 2100 διαθεσιμότητες και στους πρώτους 86 εκπαιδευτικούς που βρίσκονται στην ανεργία
  • Στις χιλιάδες χαμένες διδακτικές ώρες, ιδιαίτερα στη Γ’ ΕΠΑΛ των τομέων που καταργήθηκαν, όπου οι μαθητές δεν διδάχτηκαν ούτε μία ώρα, ακόμα και σε πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα
  • Από την άλλη … 212 διορισμοί-κοροϊδία (112 στην Α/θμια και 100 στη Β/θμια) κι ο Υπουργός Παιδείας να δηλώνει ότι αναζητεί προγράμματα ΕΣΠΑ για την κάλυψη των κενών, δηλαδή, μπαλώματα όπως-όπως, με ημερομηνία λήξης, που σήμερά υπάρχουν (;) κι αύριο βλέπουμε…

Η τραγική αυτή κατάσταση μας αφορά όλους. Γονείς, εκπαιδευτικούς, μαθητές, όλους.

 

 

Αφορά πρώτα και κύρια τη λαϊκή οικογένεια, που βλέπει να υποβαθμίζεται συνεχώς η μόρφωση των παιδιών της, που καλείται να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη.

 

Δεν πάει άλλο! Να καταργηθεί η Τράπεζα Θεμάτων!

 

Απαιτούνται εδώ και τώρα χιλιάδες μόνιμοι και μαζικοί διορισμοί!

 

Δάσκαλος και καθηγητής στην τάξη από την πρώτη μέρα λειτουργίας του σχολείου, για όλα τα παιδιά.

 

Είναι φανερό ότι όλα τα παραπάνω αποτελούν στρατηγική, ταξική επιλογή.

 

Αυτό είναι το «νέο σχολείο» που χτίζουν κυβέρνηση και Ε.Ε.

 

Αυτή η εκπαίδευση προωθείται σε όλες τις χώρες της Ε.Ε., με ή χωρίς χρέη, με ή χωρίς Μνημόνια! Στόχος είναι η πιο αποφασιστική προσαρμογή της εκπαίδευσης στις ανάγκες των επιχειρηματικών ομίλων, για την εξασφάλιση φτηνού κι ευέλικτου εργατικού δυναμικού. Ενισχύουν τους ταξικούς φραγμούς, βάζουν περισσότερα εμπόδια στους μαθητές των εργατικών – λαϊκών οικογενειών. Στόχος είναι η βίαιη εξώθηση των παιδιών στη φτηνή κατάρτιση και τη μαθητεία, από μικρή ηλικία.

 

Θέλουν τα νέα παιδιά δούλους του 21ου αιώνα!

 

Καλούμε όλους τους εργαζόμενους να κάνουν δική τους υπόθεση τη μόρφωση των παιδιών τους, να αγωνιστούν, να συγκρουστούν με αυτή τη βάρβαρη πολιτική.

 

Καλούμε τα σωματεία, το γονεϊκό κίνημα, τις ΕΛΜΕ και τους Συλλόγους να πάρουν συγκεκριμένες αγωνιστικές πρωτοβουλίες για να βρεθούν δίπλα-δίπλα στον αγώνα οι εργαζόμενοι γονείς, οι νέοι εκπαιδευτικοί που περιπλανώνται από σχολείο σε σχολείο και από πόλη σε πόλη, οι εκπαιδευτικοί που βλέπουν ότι με την αξιολόγηση και την Τράπεζα Θεμάτων μετατρέπονται από παιδαγωγοί σε εκγυμναστές δεξιοτήτων, οι μαθητές. Να μη δεχτούμε άλλη μια χρονιά, με χιλιάδες ελλείψεις και κενά, με παιδιά που θα περιμένουν τον καθηγητή … μέχρι και Μάρτη. Να παλέψουμε για το σχολείο των συγχρόνων  αναγκών μας!

 

  • Κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων. Οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις να είναι ενδοσχολικές, με ευθύνη του εκπαιδευτικού, που είναι σε θέση να σταθμίζει τις ανάγκες, τη γενική προσπάθεια και το κοινωνικό περιβάλλον των μαθητών.
  • Καμία σύμπτυξη-συγχώνευση σχολείων και τμημάτων. 20 μαθητές ανά τμήμα.
  • Μαζικοί διορισμοί μόνιμων εκπαιδευτικών για την κάλυψη όλων των κενών.
  • Μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων χωρίς όρους και προϋποθέσεις. Κατάργηση της ελαστικής εργασίας.
  • Να κατευθυνθούν τα χρήματα του ΕΣΠΑ στη στήριξη και διεύρυνση των δημόσιων εκπαιδευτικών δομών και στις προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.

 

Αθήνα, 28 Ιουνίου 2014

 

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα