Οριμένοι συντονιστές του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής έτρεξαν να περάσουν την αξιολόγηση από την «πίσω πόρτα»!
ΑΣΕ Α' Ανατολικής Αττικής για την αξιολόγηση
Οριμένοι συντονιστές του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής έτρεξαν να περάσουν την αξιολόγηση από την «πίσω πόρτα»!
Δεν πρόλαβε καλά καλά να ψηφιστεί το κατάπτυστο πολυνομοσχέδιο για την Παιδεία, που σαρώνει ό,τι έχει απομείνει όρθιο από τα εργασιακά μας δικαιώματα αλλά και συνολικότερα από τη μόρφωση των παιδιών μας, και ορισμένοι συντονιστές του 5ου ΠΕΚΕΣ Αττικής έτρεξαν να περάσουν την αυτοαξιολόγηση-αξιολόγηση από την «πίσω πόρτα»!
Αποστέλλοντας στους διευθυντές ορισμένων σχολείων της Α΄ Ανατολικής Αττικής ερωτηματολόγια σχετικά με τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε (υπάρχουν ερωτήσεις για το πόσοι εκπαιδευτικοί ΠΕ70, ειδικοτήτων αξιοποίησαν την e-me, πόσοι την eclass, πόσοι τη webex, ενώ με άλλες ερωτήσεις οι συντονιστές και το Υπουργείο Παιδείας κάνουν πως δεν ξέρουν για το αν υπήρχε ελλιπής επιμόρφωση εκπαιδευτικών στην ασύγχρονη και σύγχρονη εξ αποστάσεως εκπαίδευση ή αν υπήρχε ελλιπής υλικοτεχνική υποδομή των μαθητών) προσπαθούν στην ουσία να αξιολογήσουν σχολικές μονάδες και εκπαιδευτικούς.
Ως Αγωνιστική Συσπείρωση Εκπαιδευτικών καταγγέλουμε με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τις προσπάθειες αυτές ορισμένων συντονιστών καιδηλώνουμε για άλλη μια φορά την αντίθεσή μας στους σχεδιασμούς για αξιολόγηση της σχολικής μονάδας και για ατομική αξιολόγηση των εκπαιδευτικών.
Όπως έχουμε κατ’ επανάληψη δηλώσει, η αξιολόγηση που θέλει να περάσει τόσο η σημερινή όσο και οι προηγούμενες κυβερνήσεις είναι μια αντιδραστική, αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση που καμία σχέση δεν έχει με την ανάγκη των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών να γίνει το σχολείο καλύτερο.
Και αυτό γιατί και με αυτό το νομοσχέδιο αυτό που επιδιώκεται είναι από τη μία να φορτωθούν οι εκπαιδευτικοί και οι γονείς την ευθύνη για τη μόρφωση των παιδιών(προτείνουν δείκτης αξιολόγησης του εκπαιδευτικού να είναι τα «εκπαιδευτικά αποτελέσματα»! Θα φταίει δηλαδή ο εκπαιδευτικός αν τα παιδιά δεν έχουν καλούς βαθμούς λες και οι μαθητές στην Εκάλη έχουν ίσες ευκαιρίες με τους μαθητές στο Πέραμα ή στα ακριτικά νησιά, όπου οι καθηγητές μπορεί να φτάνουν μετά τα Χριστούγεννα ...) και από την άλλη επιδιώκεται η κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τη μόρφωση των παιδιών και τα δικαιώματα των εκπαιδευτικών.
Στην ουσία αυτό που τους ενδιαφέρει είναι να απαλλαγεί το κράτος από την ευθύνη για καθολική δημόσια και δωρεάν εκπαίδευση για όλα τα παιδιά. Και αυτό που θελουν να κρύψουν είναι ότι η πολιτική των κυβερνήσεων διαχρονικά έχει «αξιολογηθεί» και παίρνει κάτω από τη βάση!
Με βάση όλα τα παραπάνω καλούμε:
- την πλειοψηφία του ΔΣ του Συλλόγου «Αλ. Δελμούζος» να συμπαραταχθεί με τα υπόλοιπα 77 σωματεία που έχουν πάρει αποφάσεις για απεργία-αποχή από κάθε διαδικασία αξιολόγησης υπογράφοντας το ανάλογο κείμενο και όχι να αρκείται στο να περιμένει τη ΔΟΕ πότε θα πάρει αντίστοιχη απόφαση
- τα Δ.Σ. της ΔΟΕ και της ΟΛΜΕ να κηρύξουν ΑΜΕΣΑ απεργία-αποχή στη βάση και της αντίστοιχης απόφασης της ΑΔΕΔΥ και να προχωρήσουν σε όλα τα οργανωτικά μέτρα προετοιμασίας του κλάδου για τη μάχη αυτή.
Η αντιεκπαιδευτική αξιολόγηση πρέπει να μείνει στα χαρτιά!