Πάνω από 300 τα κενά στα σχολεία στη Β΄ Ανατολικής Αττικής
Πάνω από 300 τα κενά στα σχολεία της Β’ Ανατολικής Αττικής
Συνάδελφοι,
πάνω από 300 τα κενά στις σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του Συλλόγου μας. Ξεπερνούν τα 100 αυτά που αφορούν στη Γενική Παιδεία (τμήματα δημοτικών/νηπιαγωγείων,
ειδικότητες, ολοήμερο). Αναφορικά με τα κενά στην Παράλληλη Στήριξη, ο παρακάτω πίνακας είναι αποκαλυπτικός, μετά την προφορική οδηγία που δόθηκε από το Υπουργείο Παιδείας, σύμφωνα με την οποία οι Διευθύνσεις Εκπαίδευσης πρέπει να δηλώνουν τα κενά σε παράλληλες στηρίξεις, ΕΒΠ και σχολικούς νοσηλευτές, ομαδοποιημένα:
ΣΥΝΟΛΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΩΝ ΣΤΗΡΙΞΕΩΝ |
ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Α’ ΦΑΣΗΣ |
ΕΝΑΠΟΜΕΙΝΑΝΤΑ ΚΕΝΑ | |
ΔΗΜΟΤΙΚΑ | 191 | 57 | 134 |
ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΑ | 42 | 19 | 23 |
Επίσης υπάρχουν 70 κενά για νοσηλευτικό προσωπικό και για ΕΒΠ.
Τη στιγμή που χιλιάδες εκπαιδευτικοί είναι αδιόριστοι, Κυβέρνηση και Υπουργείο Παιδείας συνεχίζουν την πολιτική της λιτότητας, καλώντας με το σταγονόμετρο να αναλάβουν υπηρεσία
συμβασιούχοι εκπαιδευτικοί, διατηρώντας τα πολυπληθή τμήματα, και πετσοκόβοντας τις προσλήψεις στην παράλληλη στήριξη.
Το να ξεκινάει η σχολική χρονιά με εκατοντάδες κενά, μπορεί να μη συνιστά πρωτοφανές φαινόμενο, αλλά ειδικά φέτος, με το τέταρτο κύμα πανδημίας προ των πυλών, με τα ανεπαρκή, αν όχι ανύπαρκτα, μέτρα υγιεινής και ασφάλειας στα σχολεία, αποκαλύπτει περίτρανα την έλλειψη ενδιαφέροντος της Κυβέρνησης για τους όρους λειτουργίας των σχολείων. Επιπλέον, το γεγονός ότι γενικεύεται το καθεστώς να μοιράζεται η παράλληλη στήριξη ανάμεσα σε 2 και 3 παιδιά είναι ενδεικτικό του υποκριτικού ενδιαφέροντος της κυβέρνησης και του Υπουργείου αναφορικά με την αναβάθμιση της ποιότητας στην εκπαίδευση!!!
Απαιτούμε:
• Να γίνει τώρα η β΄ φάση προσλήψεων που να καλύψει όλες τις ανάγκες σε όλα τα σχολεία.
• Για κάθε παιδί με ιδιαίτερες μαθησιακές εκπαιδευτικές ανάγκες, πρόβλημα υγείας ή αναπηρία, να προσλαμβάνεται και ο αντίστοιχος εργαζόμενος της αναγκαίας ειδικότητας (Παράλληλη στήριξη, σχολικός νοσηλευτής, ΕΒΠ).
• Να παρθούν όλα τα απαιτούμενα μέτρα υγιεινής και ασφάλειας για τη λειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας.
• Κάλυψη όλων των κενών σε εκπαιδευτικούς ειδικοτήτων από την αρχή της σχολικής χρονιάς. Κάθε μάθημα να γίνεται από τον εκπαιδευτικό της αντίστοιχης ειδικότητας.
• Να τοποθετηθεί δάσκαλος μελέτης σε όλα τα ολοήμερα σχολεία.
Το ΔΣ