Σ.Ε.Π.Ε "Γ. Σεφέρης": Για τις τοποθετήσεις της παράλληλης στήριξης
Η πολιτική των περικοπών που εφαρμόζει το Υπουργείο Παιδείας χτυπάει και την παράλληλη στήριξη των μαθητών που την έχουν ανάγκη. Από το ΚΕΔΔΥ έχουν εγκριθεί για τη Β΄ Δ/νση Αθήνας πάνω από 300 αιτήσεις για παροχή Παράλληλης Στήριξης.Το Υπουργείο Παιδείας έχει εγκρίνει μέχρι τώρα μόνο τις 130 ενώ προσέλαβε μόνο 47 αναπληρωτές συναδέλφους οι οποίοι καλούνται να καλύψουν 69 μαθητές, μοιράζοντας έτσι τις υπηρεσίες τους σε 2,3 ακόμα και 4 μαθητές είτε στην ίδια σχολική μονάδα είτε μετακινούμενοι πολλές φορές σε 2 ακόμα και 3 σχολεία (περίπτωση τοποθέτησης σε 2 δήμους που απέχουν πολλά χιλιόμετρα, από τη μια άκρη στην άλλη της Β΄ Αθήνας).
Με εγκύκλιό του το Υπουργείο Παιδείας προβλέπει ότι για την υλοποίηση της συγκεκριμένης διαδικασίας θα λαμβάνονται υπόψη οι άμεσες και επιτακτικές ανάγκες, για την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη κάλυψη των υπαρχουσών αναγκών.
Δηλαδή όταν τοποθετείται ένας εκπαιδευτικός σε ένα σχολείο και υπάρχουν 2 παιδιά που χρειάζονται παράλληλη στήριξη θα κάνει 12 ώρες στο καθένα, αν υπάρχουν 3 παιδιά θα κάνει 8 ώρες στο καθένα και αν υπάρχουν 4 παιδιά από 6 ώρες στο καθένα (ακόμα κι αν το ΚΕΔΔΥ λίγους μήνες ή λίγες μέρες πριν είχε διαγνώσει 24 ώρες!)
Συναδέλφισσες, συνάδελφοι
Η αντιπαιδαγωγική τακτική του υπουργείου αλλά και η εφαρμογή της από το ΚΕΔΔΥ και τη Β΄Δ/νση στρέφεται ενάντια στα μορφωτικά δικαιώματα των παιδιών .
Εφόσον ένα παιδί δικαιούται, βάσει της γνωμάτευσης, πλήρη και μόνιμη παράλληλη στήριξη δεν μπορεί αντί για 24 ώρες να την έχει για 6 ή 8 ή 12 ώρες. Ο Δ/ντής του Σχολείου και ο Σύλλογος Διδασκόντων δεν έχουν την αρμοδιότητα να αναλάβουν την ευθύνη της κατανομής.
Η Διεύθυνση Π.Ε. Β΄Αθήνας πρέπει να ενημερώσει άμεσα και εγγράφως τις Σχολικές μονάδες στις οποίες έχουν τοποθετηθεί εκπαιδευτικοί, σε ποια παιδιά θα προσφέρουν παράλληλη στήριξη.
Ανάλογα πρέπει και οι Δ/ντές των σχολικών μονάδων να ζητήσουν εγγράφως από τη Διεύθυνση σχετικές οδηγίες.
Καλούμε τους Συλλόγους Διδασκόντων να μην μπουν στη λογική της διαχείρισης του προβλήματος, μοιράζοντας ώρες σε συναδέλφους και μαθητές. Σε συνεργασία με τους γονείς των μαθητών που δικαιούνται παράλληλη στήριξη και τους συλλόγους γονέων να απαιτήσουν αυτό που πραγματικά χρειάζονται οι μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : ένας δάσκαλος για κάθε παράλληλη στήριξη, αντιπαλεύοντας την πολιτική που καταργεί την ειδική αγωγή .
ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΣΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΑΓΚΗ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ