ΣΕΠΕ Κερατσίνίου-Περάματος "Νίκος Πλουμπίδης"

Mε άλλη ωμή παρέμβαση επιχειρείται και πάλι να απαξιωθεί ο ρόλος του συλλόγου διδασκόντων

22/09/2021 - 12:00

Με email που στάλθηκε τη Δευτέρα το πρωί από το 6ο ΠΕΚΕΣ στις σχολικές μονάδες της πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης της Διεύθυνσης Πειραιά  προτείνεται  στο πλαίσιο της υλοποίησης των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων, οι εκπαιδευτικοί που διδάσκουν σε τάξεις στις οποίες εντάσσεται την φετινή σχολική χρονιά η υποενότητα "STEM/Εκπαιδευτική Ρομποτική" να ξεκινήσουν κατά προτεραιότητα με τη συγκεκριμένη θεματική ενότητα.

Η ωμή αυτή παρέμβαση προτείνεται από την ΠΔΕ Αττικής μέσω των ΠΕΚΕΣ.

Δηλαδή, ζητάνε από τους εκπαιδευτικούς, μόλις 10 ημέρες (8 εργάσιμες)  πριν την εκπνοή της ημερομηνίας επιλογής και σχεδιασμού θεματικής ενότητας και υποενότητας  από τα εργαστήρια δεξιοτήτων που ορίζονται για κάθε τάξη, να ανατρέψουν τις μέχρι τώρα επιλογές και σχεδιασμούς και να προτεραιοποιήσουν  τη θεματική και υποθεματική που υποδεικνύει η ΠΔΕ Αττικής.

Για άλλη μια φορά η διοίκηση επιχειρεί να ακυρώσει τις αποφάσεις του συλλόγου διδασκόντων και τον σχεδιασμό της σχολικής μονάδας και να επιβάλλει τα δικά της θέλω, καταστρατηγώντας την όποια παιδαγωγική διαδικασία και αδιαφορώντας για τα μαθησιακά αποτελέσματα, που έτσι και αλλιώς, λόγω της στοχοθεσίας των εργαστηρίων δεξιοτήτων, δεν μπορεί να είναι παρά η απόκτηση εφήμερων δεξιοτήτων, που δε σχετίζονται με τις μορφωτικές και κοινωνικές ανάγκες των μαθητών μας

Και αυτή η προσπάθεια απαξίωσης και χειραγώγησης του συλλόγου διδασκόντων θα πέσει στο κενό.

Το ΔΣ του Συλλόγου καλεί τους συλλόγους διδασκόντων:

  • Να αγνοήσουν την οδηγία-προτροπή της ΠΔΕ Αττικής και να υλοποιήσουν τον σχεδιασμό που έχουν αποφασίσει.
  • Να μην υπηρετήσουν τη στοχοθεσία που υποδεικνύεται στα διάφορα προγράμματα, αλλά να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν τις διδακτικές μεθόδους και πρακτικές που έως τώρα χρησιμοποιούν με γνώμονα την επιστημονική αλήθεια.
  • Να μην υλοποιήσουν «εκπαιδευτικά» προγράμματα της τοπικής αυτοδιοίκησης, της ελληνικής αστυνομίας ή όποιου άλλου κρατικού ή ιδιωτικού φορέα που δεν έχει καμία απολύτως σχέση με την εκπαίδευση και την παιδαγωγική.
  • Να απορρίψουν οποιαδήποτε εμπλοκή ΜΚΟ.
  • Να απορρίψουν γραφειοκρατικού χαρακτήρα διαδικασίες όπως portfolio – φάκελοι αυτοαξιολόγησης – αξιολόγησης των μαθητών, σύνδεση των project των εργαστηρίων δεξιοτήτων με την αυτοαξιολόγηση της σχολικής τους μονάδας (εντάσσονται στον άξονα 1 της ΥΑ για αυτοαξιολόγηση), οποιαδήποτε ανάρτηση σε πλατφόρμα του ΙΕΠ, με στόχο την κατηγοριοποίηση των σχολικών μονάδων κ.λπ.

Για αυτό το Δ. Σ. του Συλλόγου παρέχει πλήρη συνδικαλιστική κάλυψη στα μέλη του.

Καλούμε το Δ. Σ. της Δ. Ο. Ε. να επιληφθεί όλων των παραπάνω θεμάτων διεκδικώντας την κατάργηση των εργαστηρίων δεξιοτήτων τουλάχιστον με τη μορφή που καλούνται να τα εφαρμόσουν οι εκπαιδευτικοί των Δημόσιων Σχολείων σύμφωνα με τις παραπάνω Υ. Α. καλύπτοντας τις/τους συναδέλφους στη μη εφαρμογή των συγκεκριμένων τρόπων διδασκαλίας που επιδιώκει να επιβάλλει το ΥΠΑΙΘ.

Καλούμε τους Συλλόγους Εκπ/κών Π. Ε. της χώρας να προχωρήσουν στη λήψη και εφαρμογή αντίστοιχων αποφάσεων. 

 

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα