ΕΛΜΕ Ηλείας

Η αναλγησία του ΥΠΠΑΙΘ στερεί το σχολείο για μαθητή του ΓΕ.Λ. Βαρθολομιού

08/10/2021 - 12:31

Η αναλγησία του Υπουργείου Παιδείας
στερεί το σχολείο για μαθητή του ΓΕ.Λ Βαρθολομιού

Το Δ.Σ της ΕΛΜΕ Ηλείας καταγγέλει την ανάλγητη στάση του υπουργείου παιδείας που μετά από ένα μήνα από την έναρξη των μαθημάτων δεν καλύπτει με το απαραίτητο Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό τη θέση στο ΓΕΛ Βαρθολομιού με αποτέλεσμα ο μα- θητής του που πάσχει από το σπάνιο σύνδρομο Jakobsen να αδυνατεί να παρακολου- θεί τα μαθήματα του και να στερείται το σχολείο αφού είναι απαραίτητη η παρουσία συνοδού για να είναι στην τάξη.

Χαιρετίζουμε την αξιέπαινη στάση των μαθητών του Λυκείου που στάθηκαν αλληλέγγυοι στο συμμαθητή τους και ζητούν άμεσα την κάλυψη της θέσης. Απάντησαν με τη στάση τους ότι καμιά προτεραιοποίηση αναγκών από το υπουργείο παιδείας δε μπορεί να γίνει αποδεκτή όταν διακυβεύεται το δικαίωμα των μαθητών στη μόρφωση. Αποτελούν φωτεινό παράδειγμα για όλη την κοινωνία και πρότυπο που οφείλουμε όλοι μας να ακολουθήσουμε.

Τη στιγμή που το Υπουργείο Παιδείας επιχειρεί, με αυταρχισμό και απειλές να εφαρμόσει την “αξιολόγηση των σχολικών μονάδων” τα κενά στα σχολεία της χώρας ξεπερνούν τις 6.000. Από τα σχολεία της Ηλείας (Γυμνάσια, ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, Μουσικό Σχο- λείο Βαρθολομιού, Ειδικής Αγωγής, τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης), λείπουν 60 εκπαιδευτικοί. Η τάχα καλύτερη λειτουργία των σχολείων δεν καλύπτεται με τις εκθέσεις ιδεών αλλά με τη γενναία χρηματοδότηση του προυπολογισμού για την παιδεία, την κάλυψη όλων των κενών με μόνιμες θέσεις εργασίας, με την ενίσχυση του ρόλου του εκπαιδευτικού και τη στήριξη των αναγκών των μαθητών μας.

Υ.Γ. Η μετακύληση ευθυνών που επιχειρείται από το υπουργείο παιδείας μέσω του γενικού γραμματέα του, προς τους υφισταμένους του είναι υποκριτική και δεν μπορεί να ξεπλύνει την αναλγησία του καθώς γνώριζε από την αρχή της χρονιάς τις ανάγκες του σχολείων αλλά επιλέγει να προσλάβει πάντα μικρότερο αριθμό εκπαιδευτικών από τις δηλωθείσες ανάγκες.

Πύργος 7/10/2021

Το ΔΣ

Βασική Κατηγορία: 

Νέα από το Π.Α.ΜΕ

Τελευταία νέα

Τα πιο διαβασμένα