Συμπεράσματα απο το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ εκπαιδευτικών
Ορισμένα συμπεράσματα από το διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς
Το ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών μπροστά στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ για τους εκπαιδευτικούς πήρε την πρωτοβουλία να απευθυνθεί στους υποψήφιους εκπαιδευτικούς με ένα κάλεσμα καταδίκης του διαγωνισμού.
Αναδεικνύοντας την κατεύθυνση της Ευρωπαϊκής Ένωσης που υλοποιούν οι κυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ και της ΝΔ για αποσύνδεση του πτυχίου από το επάγγελμα και την προώθηση ενός ολόκληρου πλέγματος εμποδίων, αξιολογήσεων, καταρτίσεων και επανακαταρτίσεων, προκειμένου και ο εκπαιδευτικός να αποδεχτεί το μέλλον της δια βίου αβεβαιότητας ή όπως τονίζεται σε ντοκουμέντο της Ευρωπαϊκής Ένωσης «η καθιέρωση ανταγωνιστικών διαδικασιών επιλογής στη διαδικασία πρόσληψης των εκπαιδευτικών» (Βελτίωση της ποιότητας της κατάρτισης των εκπαιδευτικώνINI/2008/2068T6-0422/2008, 23/09/2008 το οποίο υπερψηφίστηκε από ΝΔ, ΠΑΣΟΚ, ΣΥΝ και ΛΑΟΣ)!Η πρωτοβουλία αυτή βρήκε μεγάλη και θετική ανταπόκριση σε όλη την Ελλάδα! Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί (αρκετοί από αυτούς ήδη αναπληρωτές και ωρομίσθιοι άρα ικανοί κατά την πολιτεία να διδάξουν!) συμφωνούν με την αγωνιστική πρόταση του ΠΑΜΕ για κατάργηση του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ, για μόνιμη και σταθερή εργασία για όλους στην εκπαίδευση, για κατάργηση του απαράδεκτου θεσμού του αναπληρωτή και του ωρομίσθιου.
Αποδείχτηκε άλλη μια φορά ότι ο διαγωνισμός του ΑΣΕΠ πέρα από την απαξίωση των πτυχίων, εξυπηρετεί ιδεολογικούς και πολιτικούς σκοπούς. Βάζει στόχο τους νέους εκπαιδευτικούς προκειμένου όχι μόνο να αποδεχτούν την πολιτική των αναδιαρθρώσεων στην εκπαίδευση αλλά να γίνουν ενεργητικοί υποστηρικτές της, φορείς υλοποίησης της αντιεκπαιδευτικής πολιτικής σε κάθε πτυχή της, ιδεολογική, πολιτική και παιδαγωγική. Αυτή η επιδίωξη γίνεται φανερή αν παρακολουθήσουμε ορισμένα από τα θέματα της δεύτερης ενότητας που αφορά τα Παιδαγωγικά και τη Γενική Διδακτική που και που όλως τυχαίως είχαν τη μορφή πολλαπλών απαντήσεων, γεγονός που εντάσσεται στην ανάπτυξη δεξιοτήτων και για τους εκπαιδευτικούς όπως προβλέπεται και από τις κατευθύνσεις της ΕΕ (Βελτίωση της ποιότητας της κατάρτισης των εκπαιδευτικών, INI/2008/2068T6-0422/2008, 23/9/2008).